Intel esitti uuden ohjainpäivityksen äskettäin lanseeratuille Arc-sarjan pöytätietokoneiden näytönohjaimille, ja tämä päivitys tuo noin kaksinkertaisen suorituskyvyn lisäyksen useisiin DirectX 9 -peleihin.
Yritys lanseerasi ensimmäisen pöytätietokoneen GPU-sarjansa aiemmin tänä vuonna, ja nyt, jotta se voisi vaikuttaa sen suosioon, yritys on ottanut käyttöön valtavia parannuksia viimeisimmällä päivityksellään, joten keskustellaan kaikista sen yksityiskohdista.
Intel Arc A770 GPU tarjoaa nyt parannetun suorituskyvyn DirectX 9 -peleissä
Tämä Intel Arc A770 GPU -ohjaimen uusi päivitys muutti ohjaimen 3490 ohjaimeksi 3953, joka tarjoaa keskimäärin 1,8-kertaisen parannuksen kaikkiin useimpiin DirectX 9 -tuettuihin peleihin, ja jotkut toukokuussa saa myös 2X.
Yhtiö on jakanut FPS-tietoja joistakin peleistä, kuten PayDay 2:sta, CS: GO:sta ja League of Legendsistä, pelatessaan 1080p-resoluutiolla ja korkeilla grafiikka-asetuksilla, 1440p-resoluutiolla ja Ultra-grafiikalla.
Kuten yllä olevasta kuvasta näkyy, FPS-kaavion siniset viivat näyttävät pelin kuvataajuuden päivitetyssä GPU:ssa ja vaalean violetit viivat, jotka ovat matalalla ja vasemmalla puolella, näyttävät pelien kuvataajuuden GPU:illa. vanhempi kuljettaja.
Kaikkien näiden muutosten näyttämiseksi yritys on näyttänyt suorituskykytilastot tunnetun ensimmäisen persoonan ammuntapelin CS: GO (Counter Stike: Global Offensive) pelattavuudessa, jonka näet alla olevasta videosta.
Suorituskykyero molemmilla puolilla on vakava, sillä aikaisemman ohjaimen pelaaminen näyttää saavuttavan keskimäärin 150 fps ja joskus sitä alhaisemman nopeuden.
Mutta oikealla puolella pelattavuus uusimmalla ohjainpäivityksellä saa keskimäärin 300 kuvaa sekunnissa ja suurimman osan ajasta tätä korkeammalta ja näyttää sujuvammalta, koska sen kehysajassa on myös joitain parannuksia.
Kuvaaika on tärkeämpi kuin fps, koska se merkitsee pelin vakautta. Ja nyt tämä päivitys tarjoaa myös vakaamman kuvaajan ilman monia korkeita tai matalampia huippuja toiston aikana.